14 feb. 2015

Mazare cu maioneza de morcov - raw food

Mazare cu maioneza


Astazi vreau mazare. Cu ce s-o asociez? Buna intrebare. Iar raspunsul perfect e... cu maioneza! Ca sa pastrez ideea de raw, m-am gandit sa incerc o maioneza de morcov, in premiera.

Ingrediente:

* mazare de-congelata

* boabe de porumb de-congelate

* 2 morcovi

* ulei de masline

* zeama de la 2 limes

* 2 linguri fulgi de drojdie

* sare neagra


Am scos de dimineata mazarea si porumbul la dezghetat





Am dat prin storcator 2 morcovi, am pus pulpa ramasa in blender cu ulei, zeama de limes, sare neagra,





am blenduit, dar aveam prea putin in blender ca sa se invarta cutitele perfect, asa ca m-am gandit sa inmultesc maioneza cu porumbul





Deci am blenduit si boabele de porumb cu morcovul, adaugand inca putin ulei si niste suc de morcov ( era facut, altfel as fi pus apa sa ajut blenderul ),





am pus si fulgii de drojdie





Gata maioneza! Am gustat-o, e perfecta, un gust nou de maioneza noua!





Am dus maioneza in bolul cu mazare





Apoi am cuibarit-o intr-o farfurie, gata de mancat, cu ardei gras la otet.








Mazare + morcov e una dintre cele mai cunoscute asocieri. De-aia si expresia "get along like peas and carrots" :)














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu